НАВЧАЛЬНІ МАТЕРІАЛИ


Заняття шкільного клубу підприємництва
Тема: Організаційно-правові форми підприємств
Мета уроку: ознайомити учнів з основними організаційно-правовими формами підприємств(згідно законодавства України); тренувати  вміння класифікувати підприємства за різними ознаками;  розвивати вміння працювати у групах, формулювати та відстоювати власну думку;виховувати економічну культуру, толерантність та критичність.

 Хід заняття

І. Організаційний момент.
Вступне слово вчителя. На попередньому занятті  ми познайомилися з поняттями «підприємець», «підприємництво», основними функціями підприємницької діяльності, видами підприємництва.
ІІ. Актуалізація опорних знань і умінь учнів.
А  з’ясувати тему сьогоднішнього заняття  я пропоную вам самостійно, виконавши завдання.
Групи отримують завдання, за допомогою яких буде відкрито тему сьогоднішнього заняття.
Завдання 1. Дати визначення поняттю «підприємництво». (самостійна, ініціативна господарська діяльність, спрямована на отримання прибутку, що здійснюється на власний ризик суб’єктами підприємницької діяльності.)
Завдання 2. Перерахуйте основні функції  підприємницької діяльності.
-         організаційна;
-         ресурсна;
-         стимулююча;
-         інноваційна (творча).
Завдання 3. Які види підприємницької діяльності вам відомі?
(виробнича; комерційна; фінансова; посередницька; страхова)
Завдання 4. Яким спільним економічним поняттям можна об'єднати представлені визначення:
-         технологічно відокремлена сукупність засобів виробництва і робочої сили;
-         ланка в національній або міжнародній спеціалізації, що забезпечує виробництво певних товарів та послуг;
-         економічно відокремлена господарська одиниця;
-         колектив співучасників, організований певним чином.
(Підприємство)
Завдання 5. Які основні функції підприємства вам відомі?
(виробничо-технічна; економічна; соціальна; зовнішньо-економічна)
Отже, тема сьогоднішнього заняття – «Організаційно-правові форми підприємств».
ІІІ. Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності учнів.
         Сьогодні ми поглибимо свої знання   про підприємства; ознайомимось з різними класифікаціями підприємств; продовжимо набувати навички роботи у групах, формулювати та відстоювати власну думку.
Ми з вами знайомились з поняттям «підприємство». Давайте пригадаємо, чи не зустрічалась нам вже класифікація підприємств?
Справді, нам знайома класифікація підприємств за  сферами діяльності: підприємства поділяються на підприємства виробничої сфери, або виробничі та підприємства невиробничої сфери -  фінансові; посередницькі та страхові.
Давайте скористаємося запропонованими газетними оголошеннями і з’ясуємо, про які підприємства за сферою діяльності йдеться в оголошеннях. (групи отримують по 2 оголошення і з’ясовують сферу діяльності підприємства)
Ще ми знаємо, що підприємства поділяються за розмірами – підприємства бувають малі, середні та великі. Можливо ви пригадаєте, які підприємства відносяться до малих? (з кількістю працюючих до 50 осіб), а великими вважаються підприємства... (з кількістю зайнятих понад 1000 чоловік). Решту підприємств можна віднести до середніх. За допомогою Господарського кодексу України з’ясуйте, які крім чисельності працюючих є обмеження у класифікації підприємств за розмірами. Давайте виконаємо завдання по визначенню розмірів підприємства:
Підприємство           Тип за розмірами
Туристична фірма, в якій працює 9 осіб  

Швейний цех,  у якому працює 58 осіб   

Дитячий садочок, у якому працює 46 осіб          

Завод «Новатор», на кому працює 1796 осіб      

Фотостудія, у якій працює 12 працівників         
А ще підприємства поділяються за формами власності. Давайте пригадаємо, що таке власність – (відносини між людьми з приводу володіння, розпоряджання та користування об’єктивами власності).  Хто може бути суб’єктом власності? (людина – фізична особа, юридична особа та держава ) А які форми власності вам відомі? (індивідуальна, колективна та державна). Користуючись  текстом Господарського кодексу  України випишіть, якими бувають підприємства за формою власності. (Діти виписують у зошит ст.63 п.1 ГКУ.)
Як поділяються підприємства за організаційно-правовими формами ми з’ясуємо за допомогою фрагмента комп’ютерної програми (дивимось фрагмент програми, записуємо у зошит визначення).
         Давайте розглянемо розподіл виробників у США за організаційно-правовими формами і проаналізуємо залежність між кількістю підприємств кожної форми та обсягом виробленої продукції. (Одноосібних підприємств – 74%, а виробляють всього 7% загального товарообігу...)Чому на вашу думку така велика кількість одноосібних володінь випускає так мало продукції? (тому що одна людина дуже мало може зробити: не у всіх галузях можуть працювати одноосібні підприємства – напр. не можуть виробляти літаки, кораблі, виконувати космічні програми, складні наукові дослідження. Тобто одноосібні володіння доречно відкривати у випадках, коли для технологічного процесу не потрібні висококваліфіковані працівники, або сам процес досить простий ). Добре. А для чого підприємства об’єднуються у товариства та корпорації? Відповісти на ці запитання ви зможете, якщоопрацюєте матеріал підручника- ст.139 – 140 і визначите переваги і недоліки різних типів підприємств.
Група 1 визначає переваги та недоліки одноосібних володінь, група 2 та 4 – партнерств, група 3 та 5 – корпорацій. (Діти працюють з підручником, заповнюють таблицю).
Давайте перевіримо, чи всі переваги інедоліки ми змогли виявити, за допомогою комп’ютерної програми.
         А зараз у запропонованих газетних оголошеннях знайдіть інформацію про одноосібні володіня партнерства та про корпорації. (діти шукають).
А зараз ми з’ясуємо, які організаціно-правові форми підприємств існують в Україні?
Усі діючі в Україні підприємства вносяться державним комітетом статистики у Єдиний реєстр. Перед вами дані цього реєстру на 1 січня 2007 року та 1 січня 2006 року. Проаналізуйте отримані дані і визначте, кількість підприємств та організацій якого виду значно зросла або зменшилась за останній рік? Випишіть по 5 підприємств.(діти працюють зі статистичним даними).
-    Наступне наше завдання ми проведемо у вигляді гри. Кожен з вас отримав по три кольорові картки. Синя картка означає  “Одноосібне володіння”; зелена – “Партнерство (товариство)”; червона – “Корпорація”. За допомогою інформації що містить основні ознаки певної організаційної форми бізнесу, визначити тип підприємства. Інформація, яку зачитує вчитель:
Яку організаційну форму бізнесу це характеризує?
-        Людина є власником акцій підприємства (корпорація)
-        Власник підприємства має найбільшу ступінь свободи дій (одноосібне володіння)
-        Юрист склав угоду між 3 особами на спільне відкриття підприємства (партнерство)
-        Велика нафтопереробна компанія поєднала свій капітал з 2 нафтодобувними підприємствами (корпорація)
-        Значна концентрація грошей, матеріальних актів, людських ресурсів характерна для ... (корпорації)
-        Власник підприємства сам отримує весь прибуток (одноосібне володіння)
-        Невелике за розміром підприємство розподіляє між трьома його власниками відповідальність за прийняті управлінські та збитки (партнерство)
-        Я хочу відкрити лоток по продажу хліба. Яку організаційну форму підприємства доцільно обрати? (одноосібне володіння)

І ще невеличка розминка. Про яке підприємство йдеться у запропонованій інформації?

  Якщо всю продукцію цієї компанії, що було вироблено більш ніж за 100 років, розлити в пляшки, які виложити в одну лінію та обвити нею навколоземну орбіту нашої планети, то вона обгорне Землю 4334 рази.  Якщо її роздати в пляшках усім мешканцям планети, кожний з нас одержав би по 767 пляшок.  Якщо нею заповнити басейн глибиною 180 сантиметрів, то його довжина дорівнювала б 33 кілометри, а ширина - майже 15 кілометрів. В такий басейн можуть одночасно увійти 512 мільйонів людей. Найбільший знак цієї компанії розміщений в чилійському місті Арика. Його встановлено на верхівці пагорба. Ширина знака - 122 метри, висота - 40 метрів. Складається він з 70 тисяч пляшок від продукції цієї компанії . В 1989 році це була перша іноземна компанія, що розмістила рекламу своєї торгівельної марки на Пушкінській площі в Москві. Дві країни, в яких найвищий відсоток споживання в світі цієї продукції на душу населення, не мають між собою абсолютно нічого спільного. Це величезна континентальна субтропічна Мексика та малесенька острівна навколополярна Ісландія.
Що це за компанія та яку продукцію вона виробляє?
(«Кока-Кола» та напій з однойменною назвою)

·        Історія життя засновника цієї компанії це яскраве, майже хрестоматійне втілення американської мрії: піднявшись з самих низів, людина стає президентом однієї з найбільших корпорацій. Він почав свій шлях учнем на заводі по виробництву локомотивів, щоб з часом посісти посаду менеджера цього заводу, ще через декілька років стать менеджером "Buick Motor", а в 1916 р. - її президентом. Він узявся за непідйомну справу - витягувати з фінансової трясовини дві дрібні автомобілебудівні компанії "Chalmers" і "Maxwell" і, добившись успіху, об'єднав їх в 1925 р. в одну. Ще через три роки (у 1928 р.) він купив фірму "Dodge Brothers Motor Car", значно збільшивши розмір корпорації. 1933 рік став роком тріумфу для великого менеджера - його компанія перший раз випередила "Ford" за об'ємом продажів. Коли він помер в 1940 році, корпорація займала в США друге місце після "General Motors", і на її частку доводилося 25% внутрішнього ринку збуту. Що це за компанія та кому вона завдячує своїм існуванням?
         ( компанія "Daimler Chrysler" створена Уолтером Крайслером)

          Отже, про що ми дізналися на уроці.
1. Метод « Мікрофон» учні передають один одному слово, повторюючи  інформацію.
2.Отже, ми розглядали - ... (типи підприємств)- (підприємства поділяються  за чисельністю працюючих на великі малі та середні ) – (до малих підприємств відносяться...)- (до великих підприємств відносяться) –(досередніх підприємств відносяться)- (підприємства поділяються за формою власності на приватні, колективні та державні)- .......(за організаційно-правовими формами підприємства поділяються на..)... (в Україні підприємства поділяються на...)


Тема уроку: Блог, різновиди блогів. Практична робота  «Створення й ведення власного блогу»
Цілі уроку.  Познайомитися з блогами, різновидами блогів. Засвоїти  практичні навички в роботі по створенню власного блога на blogger.com.
 Розвивати координацію рухів, зорову пам’ять, вміння працювати з програмами, виконувати дії за зразком.
Виховувати зосередженість, вміння застосовувати новий матеріал на практиці.
Обладнання. Комп’ютер
Структура уроку
I.                   Організаційний момент
II.                Етап орієнтації
III.             Етап проектування
IV.            Етап навчальної діяльності
V.               Робота за ПК
VI.            Контрольно-оцінювальний етап
VII.         Домашнє завдання                                                                                                                                                                                                                                                                                                
Структура уроку
І. Організаційний момент
II. Етап орієнтації
Мета сьогоднішнього уроку якомога найкраще познайомитися зі створенням блогів та роботою з ним
III. Етап проектування
1.     Блог, різновиди блогів.
2.     Практична робота «Створення й ведення власного блогу»
ІV. Етап навчальної діяльності
     Блог, різновиди блогів.
Однією з найпростіших форм автоматизованого створення веб-ресурсів є блоги (онлайнові щоденники), які дають змогу публіку­вати та впорядковувати (зазвичай у хронологічному порядку) на веб-сторінках різноманітні записи.
Блог— це веб-сайт, головний зміст якого — записи, зображення чи мультимедіа, що регулярно додаються. Для блогів характерні короткі записи тимчасової значущості.
Блогерами називають людей, які є авторами блогів. Сукупність усіх блогів в Інтернеті створює блогосферу. Широке використання блогів розпочалося з 1996 року.
Типова анатомія блогу
Вміст блогу можна уявляти собі як стрічку, на якій в оберненому до хронологічного порядку містяться дописи, так звані пости, один за одним. Оскільки з часом у блозі накопичується багато по­стів, зазвичай ця стрічка займає кілька веб-сторінок, так що най­новіший пост знаходиться у верхній частині першої сторінки, і чим давніше, тим нижче від нього містяться попередні пости. Скажімо, всі пости за останній тиждень, друга сторінка тоді присвячена постам за тиждень до того, третя сторінка — ще давнішим тощо. Як правило, сторінки блогу також містять посилання на архів блогу, тобто на попередні пости, згруповані по місяцях і роках.
Окрім того, у багатьох системах блогування можливо призначати категорії постам. Ці категорії відбивають тематику постів, на­приклад «програмування», «поетика», «сімейні справи» та ін. Тоді відвідувачі блогу, які цікавляться думками блогера щодо програ­мування, можуть за посиланням на цю категорію перейти до всіх наявних постів автора, присвячених цьому предмету.

Створення оформлення, публікація повідомлень, настроювання параметрів.
Інструкція до практичної роботи «Створення й ведення власного блогу»
1. Завантажте браузер та відкрйте сайт https://www.blogger.com/start
2. Оберіть мову спілкування (в правому верхньому куті, або на нижньому меню). Натисніть на кнопку Створити блог
3. Ви перейдете на сторінку Створити акаунт Google. Заповніть поля, запропонованої вам форми:
·                     При заповненні вкажіть свою власну справжню електронну адресу.
·                     Відразу запишіть свій логін та пароль у свій блокнот, щоб ви завжди могли його знайти.
·                     Виконайте перевірку словом
·                     Вкажіть що ви згодні з умовами надання послуг, поставивши прапорець (галочку) та натисніт на стрілку Продовжити.
Примітка. Бажано прочитати умови надання послуг.
·                    На вашу електронну скриньку, яку ви вказали при заповненні форми, має прийти лист.
·                    Для активізації вашого акаунта та підтвердження вашої електронної адреси, будь ласка, клацніть на надісланому в листі гіперпосиланні.
·                    Ваш особистий акаунт створено і підтверджено.
·                    Примітка. Якщо Ви вже маєте акаунт Google (електронну пошту на gmail, yahoo) у службах Gmail, Групи Google (Yahoo) або Orkut, клацніть по посиланню спочатку ввійдіть до нього
4. На сторінці назвіть Ваш блог заповніть поля, запропонованої вам форми.
5. Крок 1. Введіть назву.
Назвіть ваш блог. Це може бути, наприклад, така назва — «Соціальні сервіси в моєму житті» (мал. 3, виноска 1).
Примітка. Ви потім зможете змінити назву свого блогу.
Крок 2. Введіть адресу блогу.
Коли ви введете Адресу блогу (латиницею) , натисніть на посилання і перевірте доступність адреси . Якщо така назва блогу вже існує (створена іншими), змініть назву. Проте важливо, щоб назва була пов’язана з темою, змістом блогу.
УВАГА!! Обов’язково відразу занотуйте в записник адресу блога, який ви створили.
Тепер цю адресу ви можете надіслати вашим друзям, іншим людям з якими збираєтесь співпрацювати.
Крок 3. Натисніть на стрілку продовжити.
Крок 4.Задайте макет.
Для оформлення блогу виберіть шаблон (макет) із запропонованих макетів (його можна буде потім змінити) та натисніть Продовжити. 

У разі правильного виконання дій, система видасть повідомлення про успішне створення блогу. Для того, щоб додати свій перший допис до блогу слід вибрати кнопку Початок ведення блогів

Далі ви можете продовжити роботу щодо публікації дописів (вибрати кнопку Початок введення блогів) або завершити сеанс роботи (вибрати посилання Вийти).
Створити перше повідомлення (допис)
Перше повідомлення повинно містити інформацію про призначення вашого блога (за бажанням можете розмістити інформацію про себе).
Крок 1. Щоб розмістити в блозі нове повідомлення, необхідно перейти на вкладку Надсилання дописів.
Крок 2. У вікні вбудованого редактора, що відкрилося, слід ввести заголовок допису. Наприклад: «Тематика блога» «Деякі терміни, що використовуються в блогах», або «Для чого мені потрібні соціальні сервіси», або….
Крок 3. В текстовому полі під заголовком напишіть своє невелике повідомлення. Для оформлення тексту використовуйте інструменти, зображені відповідними піктограмами на панелі інструментів над текстовим полем.
Крок 4. Впишіть Мітки для цієї публікації. Наприклад, для блогу «Соціальні сервіси в моєму житті» мітка (тег, ярлик) може бути така: Словник для повідомлення с заголовком «Деякі терміни, що використовуються в блогах». Тег Словник вказує, тему, яка висвітлюється в даному повідомленні, однак в ньому ж розкривається тема блоги, тому краще вказати дві мітки: Словник та Блоги. Мітки, при введенні, розділяються комами. При публікації повідомлення в ньому будуть перераховані мітки. Натискуючи будь-яку з них, ви перейдете до сторінки, що містить лише повідомлення з вказаною міткою.
Крок 5. Натисніть на кнопку Опублікувати допис.
З’явиться напис Допис вашого блога успішно опубліковано. Далі Ви можете :
·                      
o                  Переглянути блог (у новому вікіні)
o                  редагувати публікацію - внести зміни в допис, який ви щойно створили
o                  додати нову публікацію - опублікувати нове повідомлення.
Обираємо переглянути блог, в режимі перегляду блог відкривається в новому вікні/вкладці.
Примітка: Пам’ятайте, що кожна нова стаття буде розміщуватись над попередньою. Тобто ваша перша стаття стане останньою (нижньою) в блозі.


Для завершення поточного сеансу роботи з блогами слід вибрати посилання Вийти.
Переглянути дописи
Для того, щоб переглянути публікації в блогах, слід у рядок адреси браузера ввести адресу потрібного блогу . У вікні, що відкрилося, ви можете побачити останні публікації. Кожна публікація супроводжується наступними даними: дата, тема, вміст, автор, кількість коментарів.
Залишіть коментарі в блогах учасників навчального курсу
Для того, щоб залишити коментарі до повідомлення в блозі інших користувачів сервісу слід вибрати посилання коментарі (розташовано внизу допису). У вікні, що відкрилося, слід:
·                     у поле Залишити коментар ввести необхідний текст
·                     у поле Перевірка словом ввести запропоновані символи
·                     вибрати перемикач Google/ Bloger та ввести в поля Ім‘я користувача та Пароль необхідні дані
·                     вибрати кнопку Опублікуйте свій коментар.
Перегляньте коментарі у власному блозі.
Розпочати новий сеанс роботи
Відкрийте браузер та завантажте сайт https://www.blogger.com/start
Для того, щоб розпочати новий сеанс роботи, необхідно у спеціальну форму ввести логін і пароль та вибрати кнопку Увійти.
При повторному входженні в систему відкриється вікно Панель інструментів, яке містить список ваших блогів та посилання, які роблять роботу з блогами більш зручною й простою .
Розглянемо основні об’єкти вікна Панель інструментів їх призначення:
Створити блог - створити новий блог
Довідка - отримати відповіді на запитання щодо роботи в середовищі
Нова публікація - додати новий допис до блогу
Редагувати дописи - переглянути весь список дописів, видалити окремі дописи або додати нові
Налаштування - змінити назву та опис, задати глобальні параметри
Макет - налаштувати зовнішній вигляд блогу
Редагувати профіль - переглянути або змінити дані про користувача середовища
Налаштувати доступ читачів до свого блогу
На вкладці Налаштування натисніть посилання Дозволи.
В розділі Дозволи в залежності від того, кому ви даєте право читати свій блог, позначте один із варіантів:
·                     «Будь хто» - надати дозвіл читати всім. Рекомендується для всіх учасників навчального курсу. Тоді читати, переглядати ваш блог зможуть усі.
·                     Лише вибрані мною особи - читати блог можуть лише вибрані Вами люди.
·                     Лише автори блогів - в окремих випадках це можуть бути лише автори блоґів – ця опція ТІЛЬКИ для особистих щоденників, які ви не хочете щоб читали інші.
Додати зображення до першого допису
Під час написання допису або після його публікації Ви можете додати зображення (малюнок, фото).
Для того, щоб вставити зображення потрібно знаходитись в режимі редагування (створення) статті. Для цього слід перейти за посиланням Редагувати дописи . У вікні, що відкрилося, вибрати відповідне посилання редагувати .

У вікні вбудованого редактора:
·                     Натиснути на кнопку Додати зображення .
·                     Вибрати з вашого комп’ютера фото чи малюнок та завантажити його на сервер Blogger.
·                     Після натискання Готово, ваш малюнок з’являється на сторінці допису.
Ви можете попередньо переглянути, як буде розміщено зображення на сторінці блога, натиснувши посилання Попередній перегляд.
Якщо вас влаштовує розміщення малюнка — натисніть кнопку Опублікувати допис. Зачекайте, поки завантажиться сторінка.
Тепер ви можете Переглянути блог (у новому вікні), додати новий допис або внести зміни в створений.
Увага! НЕ закривайте браузер. Редагування можна продовжити користуючись попереднім вікном. (Відкрити вікно редагування конкретного допису дуже зручно, скориставшись піктограмою з зображенням олівця, що знаходиться в нижньому правому куточку цього допису

      Завдання
Клас ділиться на 4 підгрупи і кожна підгрупа створює блог на blogger.com заданої тематики.
Група 1 Завдання: Створити блог «Найкрасивіші місця світу» на blogger.com
Група 2 Завдання: Створити блог «Сім чудес світу» на blogger.com
Група 3 Завдання: Створити блог «Україна – туристична країна» на blogger.com
Група 4 Завдання: Створити блог «Наша школа» на blogger.com
Інструкція
При створенні блогу учні використовують конспект, в якому подані інструкції по створенню, та веденню блогу на blogger.com

VI. Контрольно-оцінювальний етап
VII.Домашнє завдання      
Вивчити терміни, конспект, доробити завдання. Цікаво... Як з'явились назви відомих компаній?
Кажуть, засновники компанії Hewlett-Packard Біл Хьюлетт і Дейв Паккард, щоб вирішити, чиє ім’я буде першим в назві, кинули монетку. Як ви вже зрозуміли, виграв Біл.
 
Apple – улюблений фрукт засновника компанії Стіва Джобса. Після трьох місяців марних спроб знайти назву для нового бізнесу, він поставив своїм партнерам ультиматум: "Я назву компанію Apple, якщо до п’ятої години цього дня ви не запропонуєте кращого”. Apples Macintosh – назва сорту яблук, якими в той момент були завалені США.

Canon названа на честь Kwanon, буддійського бога милосердя. Написання було змінено на Canon, щоб уникнути протестів релігійних організацій.

Xerox – винахідник Честор Карлсон (Chestor Carlson), хотів відобразити в назві слово «сухий» (оскільки у той час існувало тільки вологе копіювання). «Xer» – сухий по-грецьки.

LG – перші букви двох корейських брендів Lucky і Goldstar.
Microsoft – MICROcomputer SOFTware. Спочатку писалося, як Micro-Soft. Потім рисочку прибрали.
Hotmail – засновнику Джеку Сміту (Jack Smith) прийшла ідея доступу до електронної пошти через web з будь-якої точки світу. Коли Сабір Бхатіа (Sabeer Bhatia) з’явився з бізнес-планом даного сервісу, він перебрав всі слова, що закінчуються на "mail” і врешті-решт зупинився на hotmail, оскільки в назві були присутні букви HTML (мова розмітки веб-сторінок).
 Назва Google походить від слова Googol, що позначає одиницю з 100 нулями. "А Google” було написано на чеку, який засновники цього проекту отримали від першого інвестора.
 Слово Yahoo придумав Джонатан Свіфт в книзі "Подорожі Гулівера”. Так звали відразливу, огидну людину. Засновники "Yahoo!” Джері Янг і Девід Філо вибрали це ім’я, тому що самі себе називали yahoo’ми. Проте, зараз назва розшифровується як Yet Another Hierarchical Officious Oracle (щось на кшталт "Ось вам ще один послужливий пошуковик, побудований за ієрархічним принципом”).
 Компанія Adidas названа на честь одного із засновників Аді Даслера. Взагалі-то, таке несерйозне і навіть дівчаче ім’я – Аді – не цілком підходило пану Даслеру, але своє повне ім’я він просто не переносив. Його звали Адольф. Також за іменами засновників названі компанії Suzuki (Michio Suzuki), Casio (Kashio Tadao) і Honda(Soichiro Honda).
Sanyo по-китайськи означає "Три океани", а Mitsubishi – "Три діаманти". Ця назва також відображена і в логотипі компанії.

Hitachi – по-японськи світанок.

Subaru – це ім’я сузір’я. Воно відображено на логотипі компанії. А засновник компанії Daewoo, Кім Ву Чонг, пішов ще далі і назвав компанію скромно: "Великий Всесвіт". Саме так Daewoo перекладається з корейської.

Назва Sony утворена від латинського слова "Sonus" (звук) і жаргонного словечка "sonny", що означає малоліток. Що ж, як бачите, цілком і повністю відображає профіль компанії.


Комментариев нет:

Отправить комментарий